Dumbledore Forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dumbledore Forum!

Welkom op ons forum!
 
IndexWelkom op de inLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» Problemen rondom Dumbledore
Boekenreeks van sinistra <-- personage beschrijvingen Icon_minitimema maa 02, 2009 9:16 am van Professor Hooch

» Aanstelling nieuwe Plaats-vervangend Schoolhoofd
Boekenreeks van sinistra <-- personage beschrijvingen Icon_minitimezo maa 01, 2009 3:45 pm van Professor Hooch

» Vertrek Doré Dix
Boekenreeks van sinistra <-- personage beschrijvingen Icon_minitimezo maa 01, 2009 10:43 am van Professor Babbling

» Filmpje deel 4 met Dolleman en Anderling
Boekenreeks van sinistra <-- personage beschrijvingen Icon_minitimeza feb 28, 2009 11:33 pm van Professor Anderling

» Verdwijning
Boekenreeks van sinistra <-- personage beschrijvingen Icon_minitimeza feb 28, 2009 5:22 pm van Professor Perkamentus

» Selectie aanvoerder zwerkbalteam griffoendor.
Boekenreeks van sinistra <-- personage beschrijvingen Icon_minitimedo feb 26, 2009 11:41 pm van Professor Anderling

» Speciale Rollen lijst versie 0.1 <-- Voorlopig
Boekenreeks van sinistra <-- personage beschrijvingen Icon_minitimedo feb 26, 2009 7:30 pm van Professor Sinistra

» korte uitleg Zwerkbal **extra**
Boekenreeks van sinistra <-- personage beschrijvingen Icon_minitimedo feb 26, 2009 2:26 pm van Professor Hooch

» Hoofdstuk 5 boekenreeks.
Boekenreeks van sinistra <-- personage beschrijvingen Icon_minitimedo feb 26, 2009 2:59 am van Professor Sinistra

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op di apr 30, 2024 12:35 am.
Forum
Affiliates
gratis forum

 

 Boekenreeks van sinistra <-- personage beschrijvingen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Professor Sinistra
Website Master+ leraar astronomie
Website Master+ leraar astronomie
Professor Sinistra


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 32
[ex]-afdeling : Boekenreeks van sinistra <-- personage beschrijvingen 27160275
Registration date : 03-02-09

Boekenreeks van sinistra <-- personage beschrijvingen Empty
BerichtOnderwerp: Boekenreeks van sinistra <-- personage beschrijvingen   Boekenreeks van sinistra <-- personage beschrijvingen Icon_minitimedo feb 05, 2009 11:15 pm

Beste lezers van Duister stalkte.

Ik heb na zelf stukje te lezen een van de MEEST grootste BLUNDER EN FOUT gemaakt!

Als je goed leest zie je dat er geen personage goed verteld word, hoe ze eruit zien ?Razz
Dit had ik wel in mijn hoofd Smile (hier maak ik gebruik van later in de delen) en hierbij plaats ik de Personages en hun karakter/uiterlijk. (update als ik nieuwe personages gebruik)


Joost, Joost is 14 jaar.Hij is opgegroeid in een Rijke famillie, zijn vader, Jorge is eigenaar van een mega Software bedrijf die per jaar miljoenen euro's verdient. Joost is Subtiel, en slim Sterk zijn is niet zijn kant, hij kiest echter voor de bescherming van zijn beste vriendin sam (waar hij ook een oogje op heeft)
Joost is een middelmatig type (ong 1.76) Blond haar Donkerblauwe ogen. Hij draagt vaak Jeans en Tshirts van verschillende (vaak duurdere merken). Hij vind het heerlijk om met zijn vrienden rond te hangen.

Tara. Tara is ook 14jaar. Tara is een zoals wij dat noemen "huppeltutje". Ook haar ouders zijn erg rijk, haar moeder is een succesvol Jurist, haar vader assistent eigenaar van de KLM.
Ook zij houd ervan duren kleding te dragen, juwelen maar is niet zoals de verwende mensen zoals wij het zouden zien, Tara walgt van mensen die hun rijkdom gebruiken als middel om populair te zijn en dat laat ze vaak genoeg zien. Tara is een meisje van ongeveer 1.65 lang donkerbruin haar en mystiek grijze ogen (hier zit een verhaal aan, dat komt in een Verhaal deel terug).

Sam. Sam is 15 jaar en staat bekend om haar moed,wilskracht en sterkte. Sam neemt het met genoegen op voor Joost, ook zei is best verliefd op hem, wat ze van elkaar natuurlijk niet weten. Sam is een gewoon meisje met ouders die allebei werken, haar vader werkt samen met de moeder van Tara en haar moeder werkt als Chirug in het ziekenhuis.
Sam draagt vaak wat wijdere kleding en sweaters. Sam is de langste van de meisjes (1.75). Sam heeft middelmatig goudglanzend bruin haar (kort/lang).

Melanie. Melanie is 14 jaar en ook net als Sam een gewoon meisje. Melanie draagt voornamelijk merkkleding (deze krijgt ze vaak van de ouders van sam, waar ze woont) en draagt hierbij vaak een zwart/grijze sjaal. Melanie is ook ong 1.65/1.70 m lang, heeft lichtbruin haar en mystiek groene ogen. Haar moeder is een dronkerd die met (normic, haar nieuwe vriend) in Las vegas is gaan wonen en Melanie en haar zusje Stef heeft achtergelaten). Samen met haar zusje woont ze nu nog in haar oude huis, Sams ouders (die een huisblok verderop wonen) houden alles in het oog.

Steffie, Steffie's uiterlijk blijft nog even geheim (dit omdat ik er nog niets mee gedaan heb) voornamelijk omdat ze al in het begin ontvoerd is en pas midden gebruikt gaat worden, dit zal ik in het verhaal WEL uitleggen.

Patrick. Patrick is 19 jaar en daarmee de oudste van de tieners. Patrick is een atletische sporter en heeft een sterk lichaam. Desondanks houd hij niet van vechten en is hij snel bang te krijgen, dit zal mark ook veel doen. Patrick is 1.80 en is (gespierd) gebouwd. Hij heeft blond kort stekelig haar dat hij altijd recht omhoog heeft staan, Hij draagt net als iedereen vaak merk kleding, het liefst van Georgio Armani enzovoort.

Mark. Mark is 18 jaar , en daarmee de 2na oudste van de tieners. Mark is het trainingsmaatje van Patrick en daarmee ongeveer even atletisch en gespierd als zijn vriend.
Echt van vechten houd hij wel, verder in het boek zal je dat wel zien. Mark is 1.85 en dus de langste van de groep. Hij heeft middelmatig haar dat hij meestal (gladjes, retro model) heeft zitten. Mark vind trainingspakken lekkerder zitten dan kleding, maar kleed ook meestal in merkkleding.

Nathaniel. Nathaniel is 24 jaar. Een "goddelijk figuur, uiterlijk" aldus Tara die helemaal verliefd op hem is. Nathaniel vond haar een tijdje leuk maar kon niet doorgaan omdat hij wist dat ze te jong was. Nathaniel draagt voornamelijk zijn Politie uniform maar buiten dienst altijd "stoere" kleding (wist geen ander woord :p ). Nathaniel is ongeveer 1.82/1.84 In zijn rechter oor draagt hij een Swarovski oorbel (leuk, die draag ik zelf ook Smile ), die hij van zijn Moeder gekregen heeft.

Jeroen. Jeroen is 26 jaar. een normaal type, en volgens Saja helemaal niet verkeerd (deze twee zal wat gebeuren) Met meestal een Jeans broek aan en gewoon normale shirts doet hij nergens moeilijk over. Met zijn 1.86 is hij de grootste van de groep bekend.

Sasja is 24 jaar. een slanke Politie agente. Sasja heeft al een tijdje een oogje op Jeroen (andersom ook). Sasja draagt voornamelijk strandkleding (gezien het in het boek zomer is). Blond lang haar en blauwe ogen, vaak wat slordig haar omdat ze S'ochtends altijd humeurtjes heeft.

Sarah. Sarah is 22 jaar, daarmee de jongste van de volwassene. Sarah is een slanke agente met lang kastanje bruine haar. Sarah draagt voornamelijk Rokjes, korte broeken en ook korte shirtjes, (ook door de Zomerperiodes).


Ik hoop hiermee jullie een kleine kijk in de personages gegeven te hebben Smile


Getekend,
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dumbledoreforum.actieforum.com
 
Boekenreeks van sinistra <-- personage beschrijvingen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoofdstuk 5 boekenreeks.
» Uitleg van mijn boekenreeks

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dumbledore Forum! :: Overig :: Sinistra's boekenreeks-
Ga naar: