Dumbledore Forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dumbledore Forum!

Welkom op ons forum!
 
IndexWelkom op de inLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» Problemen rondom Dumbledore
Regels voor leraren [tijdelijk hier geplaatst] Icon_minitimema maa 02, 2009 9:16 am van Professor Hooch

» Aanstelling nieuwe Plaats-vervangend Schoolhoofd
Regels voor leraren [tijdelijk hier geplaatst] Icon_minitimezo maa 01, 2009 3:45 pm van Professor Hooch

» Vertrek Doré Dix
Regels voor leraren [tijdelijk hier geplaatst] Icon_minitimezo maa 01, 2009 10:43 am van Professor Babbling

» Filmpje deel 4 met Dolleman en Anderling
Regels voor leraren [tijdelijk hier geplaatst] Icon_minitimeza feb 28, 2009 11:33 pm van Professor Anderling

» Verdwijning
Regels voor leraren [tijdelijk hier geplaatst] Icon_minitimeza feb 28, 2009 5:22 pm van Professor Perkamentus

» Selectie aanvoerder zwerkbalteam griffoendor.
Regels voor leraren [tijdelijk hier geplaatst] Icon_minitimedo feb 26, 2009 11:41 pm van Professor Anderling

» Speciale Rollen lijst versie 0.1 <-- Voorlopig
Regels voor leraren [tijdelijk hier geplaatst] Icon_minitimedo feb 26, 2009 7:30 pm van Professor Sinistra

» korte uitleg Zwerkbal **extra**
Regels voor leraren [tijdelijk hier geplaatst] Icon_minitimedo feb 26, 2009 2:26 pm van Professor Hooch

» Hoofdstuk 5 boekenreeks.
Regels voor leraren [tijdelijk hier geplaatst] Icon_minitimedo feb 26, 2009 2:59 am van Professor Sinistra

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 9. Dit aantal is bereikt op di okt 17, 2023 4:25 am.
Forum
Affiliates
gratis forum

 

 Regels voor leraren [tijdelijk hier geplaatst]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Professor Sinistra
Website Master+ leraar astronomie
Website Master+ leraar astronomie
Professor Sinistra


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 32
[ex]-afdeling : Regels voor leraren [tijdelijk hier geplaatst] 27160275
Registration date : 03-02-09

Regels voor leraren [tijdelijk hier geplaatst] Empty
BerichtOnderwerp: Regels voor leraren [tijdelijk hier geplaatst]   Regels voor leraren [tijdelijk hier geplaatst] Icon_minitimewo feb 25, 2009 6:02 pm

Beste leraar, normaal stond dit in de lerarenafdeling maar ik weet niet zeker of jullie daar nu al toegang voor hebben, het hoort echter wel.
deze regels bestaan al sinds het forum gebouwd is en daar heeft Jake zich aan gehouden, zijn waarschuwing waren dus hierop gebasseerd.


1. als leraar van een vak blijf je dan ook [b]UIT[/b] de topics van een andere leraar, dit is niet voor jou, hier mag je dan ook geen kritiek,commentaar of (zoals dus bij mij net werd gedaan) goedkeuringen, dat gaat niemand aan fouten worden door beheerders en moderators goedgekeurd, niet door het ministerie.


2. Minpunten en afdelingspunten kun je aan zowel mij als professor Perkamentus sturen (wij houden dit op orde:) ).

3. Je houd het beschaafd, een leerling wijzen op een fout mag, een leerling bannen op de site mag niet. dit is alleen voor de beheerders.

4. Collega's horen elkaar NOOIT op het forum belachelijk te maken, elkaar afkraken, verwijten. DIT regel je PER
PM maar, lukt dit niet kan je eventueel bij mij terecht, maar voor mij zul je toch echt naar Perkamentus moeten gaan (dit zal ik zelf ook zeggen ^^)
DIT GELD OOK VOOR HET OVERIGE STAFF!

5. Heb je aanmerkingen op een leraar? lees zoals in 4 al gezegd, praat dit uit of schakel hulp in van Professor Perkamentus of mij

6. Huiswerk alleen per PM laten inleveren.

7. Na elke les graag je les online zetten, dit omdat je anders ruzie met leerlingen krijgt en ik wil dat graag verkomen.

8. BLIJF IN JE ROL!, een leraar hoort niet rond te rennen als een gek persoon, dit hoort niet, ook in het dagelijks leven zal en leraar niet doen. hou het op zowel het forum als in de school dus normaal, gedraag je als een leraar.

9. MISBRUIK je rechten niet, ik krijg dagelijks een moderator log, waarop ik zie wat er aan de hand is.
zodra je dit misbruikt zal ik je rechten afnemen.

10. EEN LOCK op een topic betekent GEEN TOEGANG
alleen de leraar die het vak beheert.

11. in discussie gaan met een collega helpt niet, ik heb hier ook geen zin in en waarschuw je beide

12. Ruzie of discussie met je collega's leid tot een rottige sfeer en zelfs vertrek van personeelsleden. Dit hoort u met Professor Perkamentus te regelen, gezien Professor perkamentus niet altijd reageert word het mij nog wel is gemeld, dit mag maar dit is alleen voor het forum ik heb geen vervangend schoolhoofd taak:(, daar is Mevrouw Dix voor, ik verwijs u daarom door naar haar. Echter zoals ik al zei, het forum gaat mij weldegelijk aan Smile daar ben ik weer voor



ik zal in de loop der tijd meer regels toepassen en hoop dat jullie je hier dus ook aan houden
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dumbledoreforum.actieforum.com
 
Regels voor leraren [tijdelijk hier geplaatst]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dumbledore Forum regels
» Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account!
» Verzoekje voor iedereen
» Regels in mijn les.
» De regels van mijn lessen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dumbledore Forum! :: Algemeen :: algemene mededelingen-
Ga naar: