Dumbledore Forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dumbledore Forum!

Welkom op ons forum!
 
IndexWelkom op de inLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» Problemen rondom Dumbledore
Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Icon_minitimema maa 02, 2009 9:16 am van Professor Hooch

» Aanstelling nieuwe Plaats-vervangend Schoolhoofd
Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Icon_minitimezo maa 01, 2009 3:45 pm van Professor Hooch

» Vertrek Doré Dix
Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Icon_minitimezo maa 01, 2009 10:43 am van Professor Babbling

» Filmpje deel 4 met Dolleman en Anderling
Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Icon_minitimeza feb 28, 2009 11:33 pm van Professor Anderling

» Verdwijning
Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Icon_minitimeza feb 28, 2009 5:22 pm van Professor Perkamentus

» Selectie aanvoerder zwerkbalteam griffoendor.
Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Icon_minitimedo feb 26, 2009 11:41 pm van Professor Anderling

» Speciale Rollen lijst versie 0.1 <-- Voorlopig
Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Icon_minitimedo feb 26, 2009 7:30 pm van Professor Sinistra

» korte uitleg Zwerkbal **extra**
Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Icon_minitimedo feb 26, 2009 2:26 pm van Professor Hooch

» Hoofdstuk 5 boekenreeks.
Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Icon_minitimedo feb 26, 2009 2:59 am van Professor Sinistra

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op di apr 30, 2024 12:35 am.
Forum
Affiliates
gratis forum

 

 Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
mod-beheerder
Website MOD-Beheer+ Toezichthouder+terreinknecht+strafgever
Website MOD-Beheer+ Toezichthouder+terreinknecht+strafgever
mod-beheerder


Aantal berichten : 25
Leeftijd : 32
[ex]-afdeling : Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! 27160275
Registration date : 08-02-09

Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Empty
BerichtOnderwerp: Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account!   Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Icon_minitimema feb 09, 2009 3:55 pm

Beste bezoeker,

Het is sinds de update van patch 3 mogelijk een badge bij je profiel/bericht te zetten.

je klikt hierboven op profiel, scrollt op het profiel naar beneden en klikt de badge aan van jou afdeling.

er zijn er 4 voor leerlingen :

huffelpuff - Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Huffelpuf
zwadderich- Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Zwadderich
griffoendor- Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Griffoendor
ravenklauw-Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Ravenklauw


de 5de badge mogelijk is alleen maar voor al het personeel

de Personeelsbadge- Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! 2716075

Deze heb ik in samenwerking met Professor Aurora Sinistra uitgewerkt, dit noemen wij ook de Personeelsbadge.

Een leraar draagt deze vanaf nu dus, deze kan je net als hierboven aangegeven aanpassen.

de 6de badge is een standaardwaarden badge.

bij aanmelding krijg je dit gewoon standaard meegerekend.
Je moet hem dus in je profiel naar jou eigen afdeling aanpassen Smile

Mocht dit je niet lukken, stuur dan een pm naar mij of professor Aurora Sinistra

M.V.G
Jake,

- Forumzaken.
- Forumbeheer
- Forummoderator
- Forum toezichthouder
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account!   Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Icon_minitimema feb 09, 2009 6:42 pm

En wat heb ik dan voor een badge als ik vragen mag? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Professor Banning
leraar spreuken en bezweringen+afdelingshoofd Ravenklauw
leraar spreuken en bezweringen+afdelingshoofd Ravenklauw
Professor Banning


Aantal berichten : 34
Leeftijd : 30
Registration date : 05-02-09

Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account!   Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Icon_minitimema feb 09, 2009 9:46 pm

Ik kan zo te zien alleen de ''beginners''-badge instellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Professor Zwamdrift
Lerares Waarzeggerij
Lerares Waarzeggerij
Professor Zwamdrift


Aantal berichten : 16
Leeftijd : 31
[ex]-afdeling : Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! 27160275
Registration date : 05-02-09

Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account!   Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Icon_minitimewo feb 11, 2009 5:48 pm

Dorothea Omber schreef:
En wat heb ik dan voor een badge als ik vragen mag? Smile

Jij bent ook, zover ik weet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account!   Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Icon_minitimewo feb 11, 2009 5:58 pm

Nu wel ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Professor Hooch
Lerares Vliegen+Zwerkbal scheidsrechter
Lerares Vliegen+Zwerkbal scheidsrechter
Professor Hooch


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 30
Woonplaats : Schiedam (die kaart klopt niet :P)
[ex]-afdeling : Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! 27160275
Registration date : 16-02-09

Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account!   Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Icon_minitimema feb 16, 2009 8:53 pm

Zodra ik de rechten tot docent heb. Zal ik dit meteen aanpassen Very Happy

Welke rechten Rolanda? Als probleem hebben we gezien dat de lerarenbadge het tot heden het nog niet doet. Dit geldt voor elke leraar
Terug naar boven Ga naar beneden
http://habbo.nl
Gesponsorde inhoud





Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account!   Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Verzoekje voor iedereen
» Informatie - Vliegles - BELANGRIJK!
» Regels voor leraren [tijdelijk hier geplaatst]
» Spreuken voor Gevorderden.
» Afdelingskamer voor de spoken van Dumbledore

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dumbledore Forum! :: Algemeen :: algemene mededelingen-
Ga naar: