Dumbledore Forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dumbledore Forum!

Welkom op ons forum!
 
IndexWelkom op de inLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» Problemen rondom Dumbledore
Boek hoofdstuk 1. Icon_minitimema maa 02, 2009 9:16 am van Professor Hooch

» Aanstelling nieuwe Plaats-vervangend Schoolhoofd
Boek hoofdstuk 1. Icon_minitimezo maa 01, 2009 3:45 pm van Professor Hooch

» Vertrek Doré Dix
Boek hoofdstuk 1. Icon_minitimezo maa 01, 2009 10:43 am van Professor Babbling

» Filmpje deel 4 met Dolleman en Anderling
Boek hoofdstuk 1. Icon_minitimeza feb 28, 2009 11:33 pm van Professor Anderling

» Verdwijning
Boek hoofdstuk 1. Icon_minitimeza feb 28, 2009 5:22 pm van Professor Perkamentus

» Selectie aanvoerder zwerkbalteam griffoendor.
Boek hoofdstuk 1. Icon_minitimedo feb 26, 2009 11:41 pm van Professor Anderling

» Speciale Rollen lijst versie 0.1 <-- Voorlopig
Boek hoofdstuk 1. Icon_minitimedo feb 26, 2009 7:30 pm van Professor Sinistra

» korte uitleg Zwerkbal **extra**
Boek hoofdstuk 1. Icon_minitimedo feb 26, 2009 2:26 pm van Professor Hooch

» Hoofdstuk 5 boekenreeks.
Boek hoofdstuk 1. Icon_minitimedo feb 26, 2009 2:59 am van Professor Sinistra

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 4 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op di apr 30, 2024 12:35 am.
Forum
Affiliates
gratis forum

 

 Boek hoofdstuk 1.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Professor Sinistra
Website Master+ leraar astronomie
Website Master+ leraar astronomie
Professor Sinistra


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 32
[ex]-afdeling : Boek hoofdstuk 1. 27160275
Registration date : 03-02-09

Boek hoofdstuk 1. Empty
BerichtOnderwerp: Boek hoofdstuk 1.   Boek hoofdstuk 1. Icon_minitimedo feb 05, 2009 11:37 pm

DuisterStalkte


Voorstuk.

Melanie, een meisje van 15 jaar geniet samen met haar beste vrienden sam, joost en Tara de zomervakantie, Melanie ontmoet een jongen genaamd pierre, een 17jarige
Jongen die uit Frankrijk komt. De dagen verstrijken en een liefde bloeit op tussen de twee, sam heeft haar twijfels over Pierre en verteld Joost en Tara over haar twijfels. Pierre gedraagt zich steeds duisterder en een paar dagen later eindigt de relatie.


'Zaterdag avond- Joost's huis'

Oke, het wordt dus white chicks of het word harry potter en de vuurbeker, kies jij nou eens Mel. Riep Joost dwars door de kamer heen.
"hm.. white chicks is sooo saai man!, doe Harry maar!." Bromde Melanie terug. Joost zette de film aan en ging tussen de vrienden op de grond liggen.
"Vet dat je ouders weg zijn joost!,' zei Tara die de kamer kwam binnen strompelen , haar handen gevuld met snoep en fris".
" ze zullen dit weekend helemaal afreizen naar Duitsland om mijn tante te bezoeken, tot dan ben ik ook alleen!, gelukkig mocht ik jullie die week uitnodigen
om te blijven slapen" riep joost enthousiast terug. "Sttt, ik probeer film te kijken"snauwde melanie toe. De film naderde het midden toen er een mobiel afging.
"god, waarom hebben er 3 hier in de kamer dezelfde ringtone toch !?," zei joost met een zucht. "oh, ik ben popuuu"riep mel, en pakte haar mobiel. "en en wie was het?
"vroeg Tara nieuwschierig. Melanie reageerde niet maar kijk met een wit getrokken gezicht naar haar mobiel. "melanie?, wat is er?"vroeg Joost die ook meteen de film
stop zette toen hij haar gezicht zag. "het...Het is mijn zusje, Pierre staat al de hele dag voor de deur en ze is alleen thuis, mama en pappa zijn
bij oma en die komen morgen pas thuis en de oppas komt pas over een half uur. "DIE PIERRE OOK!!, IRRITANTE JONGEN!" riep Sam boos.
"wie is vanavond de opasser dan ?" vroeg Joost. "Mark en volgens mij kwam Patrick ook mee." gaf Melanie als antwoord.
Melanie toetsen een nummer in en deed de telefoon aan haar oor. "hallo, met Mark?" zei de persoon aan de andere kant,
"hoi mark, met Melanie kun jij zometeen naar stef toegaan?, Pierre staat al de hele dag voor de deur en ze is alleen thuis".
"alweer?, wacht even, PATRICK WE GAAN NU NAAR MEL's HUIS, mel we gaan er al heen, bedankt voor de telefoon en maak je geen zorgen!, ik sms je als ik er ben, tot ziens".
"doeg" zei Melanie en hing op. "ze gaan er eerder heen, toch ?"vroeg Tara, "ja.
ze zijn onderweg hij smst me als ze aangekomen zijn".
"Willen jullie verder kijken ? of zullen we even wat praten?"vroeg Joost.
Iedereen besloot de film af te kijken, tijdens de film viel Sam half in slaap.
De laten uren vielen toen Melanie wakker schrok. Haar mobiel ging af, ze vond de telefoon onder haar kussen en nam op.
"h-hallo met Mel" gaapte ze. "mel mel, met mark, luister we kwamen net bij je huis aan maar er werd niet opengedaan,
Patrick is al omgelopen maar de sleutels lagen ook niet onder de deurmat, ik heb jeroen (de broer van Mark, deze werkt als rechercheur) al gebeld, hij kwam jullie kant op, hij zal er zo wel aankomen, maak iedereen ook wakker, dit is belangrijk". Melanie hing op en probeerde iedereen wakker te schudden, "Hoelaat is het?,half 2, waarom maak je me wakker!" blerde Sam, Melanie vertelde iedereen het verhaal en iedereen keek haar geschokt aan. "niet open doen ? en een donker huis dat is niks voor je zusje!, heb je haar al geprobeert te bellen?"
vroeg joost. "ja, al 10 keer, mark ook ze neemt niet op , de huistelefoon word ook niet opgenomen. Nadat iedereen wakker kwam hoorde Sam ineens geluid,
er kwam een auto de hoek om scheuren en al snel kwamen rood blauwe lampen sierlijk het huis in, Jeroen was bij hun gearriveerd.
Melanie liep naar het raam en zag dat Jeroen niet alleen was, zijn collega Nathaniel (Beste vriend van Jeroen tevens vrienden met melanie en de rest) stapte uit de auto en liep samen met Jeroen haastig naar de deur. Joost deed open en al snel zat iedereen in de auto.

Hoe loopt dit af? wat gebeurd er in de auto? waar is het zusje van stef?
lees dat in deel 2!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dumbledoreforum.actieforum.com
Gast
Gast




Boek hoofdstuk 1. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boek hoofdstuk 1.   Boek hoofdstuk 1. Icon_minitimedo feb 19, 2009 1:02 pm

Hoi Aurora,

Ik weet niet of dit zowiezo het geschikte plaatsje is om je boekenreeks te vertonen.
Wat wil je hier mee?
Volgensmij is het forum niet geschikt voor een verhaal om het af te keuren.

Verder is dit een verhaal, geen boek.
Ook moet je letten op hoofdletters.
Namen zijn dus ook met hoofdletters.
Pas de volgende keer ook op leestekens; een zegzin word namelijk altijd tussen " gezet.
Als je wilt dat dit verhaal word getoond als een echt boek, zal je toch eens moeten nalezen.
Soms doe je namelijk of wel hoofdletters, dan weer niet, dan weer geen leesteken, dan weer niet.


Maak je geen zorgen, ik heb verstand van boeken schrijven.
'k Zit namelijk op een forum.

Nog heel veel succes met het schrijven
dat zal je nodig hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Professor Banning
leraar spreuken en bezweringen+afdelingshoofd Ravenklauw
leraar spreuken en bezweringen+afdelingshoofd Ravenklauw
Professor Banning


Aantal berichten : 34
Leeftijd : 30
Registration date : 05-02-09

Boek hoofdstuk 1. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boek hoofdstuk 1.   Boek hoofdstuk 1. Icon_minitimedo feb 19, 2009 8:41 pm

Dorothea Omber schreef:
Hoi Aurora,

Ik weet niet of dit zowiezo het geschikte plaatsje is om je boekenreeks te vertonen.
Wat wil je hier mee?
Volgensmij is het forum niet geschikt voor een verhaal om het af te keuren.

Verder is dit een verhaal, geen boek.
Ook moet je letten op hoofdletters.
Namen zijn dus ook met hoofdletters.
Pas de volgende keer ook op leestekens; een zegzin word namelijk altijd tussen " gezet.
Als je wilt dat dit verhaal word getoond als een echt boek, zal je toch eens moeten nalezen.
Soms doe je namelijk of wel hoofdletters, dan weer niet, dan weer geen leesteken, dan weer niet.

Maak je geen zorgen, ik heb verstand van boeken schrijven.
'k Zit namelijk op een forum.

Nog heel veel succes met het schrijven
dat zal je nodig hebben.
Dit klopt.. wel, alleen:
je kunt zien dat Aurora hier tijd heeft aan besteed, en geprobeerd heeft om de leestekens te gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Boek hoofdstuk 1. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boek hoofdstuk 1.   Boek hoofdstuk 1. Icon_minitimedo feb 19, 2009 8:46 pm

Ze heeft het geprobeerd.
Zonder succes Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
mod-beheerder
Website MOD-Beheer+ Toezichthouder+terreinknecht+strafgever
Website MOD-Beheer+ Toezichthouder+terreinknecht+strafgever
mod-beheerder


Aantal berichten : 25
Leeftijd : 32
[ex]-afdeling : Boek hoofdstuk 1. 27160275
Registration date : 08-02-09

Boek hoofdstuk 1. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boek hoofdstuk 1.   Boek hoofdstuk 1. Icon_minitimevr feb 20, 2009 4:11 pm

Mevrouw omber,

ik ben het zat met het continu vinden van berichten waaraan tezien is dat u mensen continu loopt te
klieren en irriteren, ik geef u hierbij een waarschuwing, dit betekent nog 1 waarschuwing en u kunt uw verloop op het forum gedag zeggen.


LAAT ik het dus niet nog een keer zien.

Getekend,

jake.
2nd forum webmaster
Terug naar boven Ga naar beneden
Professor Sinistra
Website Master+ leraar astronomie
Website Master+ leraar astronomie
Professor Sinistra


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 32
[ex]-afdeling : Boek hoofdstuk 1. 27160275
Registration date : 03-02-09

Boek hoofdstuk 1. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boek hoofdstuk 1.   Boek hoofdstuk 1. Icon_minitimevr feb 20, 2009 4:20 pm

Mevrouw omber,


wat u vind staat totaal buiten de kwestie.

Ik heb hier geen bedoelingen mee, ik typ en schrijf gewoon graag:)

op wizard, en u weet wat dat is deed ik dit ook, tot vreugde van leerlingen en leraren.
Verder, gaat het mij niet om spelfouten etc etc, het gaat mij om het verhaal,
En dat u dan nog belachelijk gaat zeggen zonder succes?

Ik raad u aan minder commentaar te gaan geven,

en zoals Jake meld, de waarschuwing telt.


Getekend,

Professor Aurora Sinistra
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dumbledoreforum.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Boek hoofdstuk 1. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Boek hoofdstuk 1.   Boek hoofdstuk 1. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Boek hoofdstuk 1.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Boek hoofdstuk 2
» Boek hoofdstuk 3.
» Boek hoofdstuk 4
» Hoofdstuk 5 boekenreeks.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dumbledore Forum! :: Overig :: Sinistra's boekenreeks-
Ga naar: