Dumbledore Forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dumbledore Forum!

Welkom op ons forum!
 
IndexWelkom op de inLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» Problemen rondom Dumbledore
Boek hoofdstuk 3. Icon_minitimema maa 02, 2009 9:16 am van Professor Hooch

» Aanstelling nieuwe Plaats-vervangend Schoolhoofd
Boek hoofdstuk 3. Icon_minitimezo maa 01, 2009 3:45 pm van Professor Hooch

» Vertrek Doré Dix
Boek hoofdstuk 3. Icon_minitimezo maa 01, 2009 10:43 am van Professor Babbling

» Filmpje deel 4 met Dolleman en Anderling
Boek hoofdstuk 3. Icon_minitimeza feb 28, 2009 11:33 pm van Professor Anderling

» Verdwijning
Boek hoofdstuk 3. Icon_minitimeza feb 28, 2009 5:22 pm van Professor Perkamentus

» Selectie aanvoerder zwerkbalteam griffoendor.
Boek hoofdstuk 3. Icon_minitimedo feb 26, 2009 11:41 pm van Professor Anderling

» Speciale Rollen lijst versie 0.1 <-- Voorlopig
Boek hoofdstuk 3. Icon_minitimedo feb 26, 2009 7:30 pm van Professor Sinistra

» korte uitleg Zwerkbal **extra**
Boek hoofdstuk 3. Icon_minitimedo feb 26, 2009 2:26 pm van Professor Hooch

» Hoofdstuk 5 boekenreeks.
Boek hoofdstuk 3. Icon_minitimedo feb 26, 2009 2:59 am van Professor Sinistra

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op di apr 30, 2024 12:35 am.
Forum
Affiliates
gratis forum

 

 Boek hoofdstuk 3.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Professor Sinistra
Website Master+ leraar astronomie
Website Master+ leraar astronomie
Professor Sinistra


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 32
[ex]-afdeling : Boek hoofdstuk 3. 27160275
Registration date : 03-02-09

Boek hoofdstuk 3. Empty
BerichtOnderwerp: Boek hoofdstuk 3.   Boek hoofdstuk 3. Icon_minitimedo feb 05, 2009 11:42 pm

Belangrijke edit!: in deel 2 beschreef ik Melanie's zusje als Sarah (als je goed leest speelt sarah dan 2 rollen zowel agent als zusje) het zusje van Melanie heet Steffie
(dit hebk al aangepast en stond ook al in deel 1.) Ook pas ik aan de Melanie alleen bij haar moeder woont (die bijna in Las vegas gaat wonen met een nieuwe vriend, iets wat melanie niet wil, De moeder van Sam heeft in een rechtzaak gewonnen en Melanie mag daar blijven wonen. ) Smile maakt het wat leuker.


Deel 3 van mijn verhaal :smile

Enjoy reading! study


De telefoon aan de andere kant werd opgehangen, melanie bleef met tranen in haar ogen achter, denkend aan haar zusje.
"mel? wat is er?" vroeg sam die naast haar zat.
"ze...ze hebben stef" Zei Melanie met een geschrokken stem.
"Nathaniel!! kom hier snel!" riep sam. Nathaniel kwam aanlopen.
"wat is er,wat is er?" vroeg hij aan Sam. "ze hebben stef!, melanie werd net gebeld!
Wat moeten we doen!?" vroeg ze aan hem. "we wachten todat Jeroen en de rest terug komen voor we wat doen" zei hij terug.
"Sam maak even een kopje thee voor melanie, en haal even een dekentje voor haar en joost".
Sam knikte en liep richting de keukenkastjes waar ze de thee uithaalde.
ze zette alles aan en rende met een vaart naar boven en kwam al snel terug met de dekens van Melanie en een dekentje voor Joost.
Joost die nogsteeds een beetje van de wereld afwas zat op de lounge bank in de woonkamer. "Mel, klonk het als Pierre?" Vroeg hij.
Melanie reageerde niet. "Mel? hallo? mel!?". Melanie keek op,"sorry? ik was er even niet bij" antwoordde ze.
"de stem aan de telefoon, klonk het als de stem van Pierre?" vroeg hij nogmaals.
Melanie dacht na, huh.. het klonk helemaal niet als de stem van Pierre.."nee...het was hem juist niet" Antwoorde ze nu verward terug.
Joost keek op.. Melanie kon aan hem zien dat hij aan het denken was. "Hier Melanie, een kopje thee, wil jij ook Joost" zei Sam en gaf Melanie haar kopje.
"ja graag, neem je zelf ook wel wat?" vroeg joost?. Sam glimlachte en liep terug naar de keuken. De deur ging weer open en Nathaniel kwam samen met Maarten binnenlopen.
"Tara ligt in het ziekenhuis, niks aan de hand, ze is alleen oververmoeid en wou liever even een nachtje daar blijven slapen, de dokters vonden dat ook slim" zei maarten.
"Waar zijn Jeroen Tasja en Sarah dan?" Vroeg Sam.
"Tasja vond dat Tara niet alleen moest zijn, haar ouders nemen niet op en ze zei dat ze daar bleef tot morgen, zo ook Sarah, Jeroen is op het bureau, die ondervraagt die jongen van de achtertuin." Gaf Nathaniel als antwoord.
Sam maakte automatisch nog 2 kopjes thee en iedereen zat even later in de woonkamer.
"hoe is het met mark?" vroeg Melanie. "Mark heeft geluk gehad, van de 4 wonden is er maar 1 ernstig, de andere 3 zijn kleine wondjes die helen vanzelf, de ernstige wond is opzich niet al te erg, hij is langs zijn maag gegleden" vertelde Nataniel hun.
"patrick is met hem in het ziekenhuis, ik denk dat Sarah zo af en toe naar hem loopt".
"zeg Melanie, nu even over die jongen aan de telefoon, klonk hij bekend? "vroeg maarten haar.
"ik kende hem helemaal niet, het was niet Pierre.. dat weet ik wel", zei ze.
"we wachten tot Jeroen hier is, we blijven hier ook en jullie zeker, je ouders worden op de hoogte gebracht van het gebeuren en we vragen hun ook langs te komen" zei maarten.
"NIET MIJN MOEDER!,die dronke zuiplap komt thuis en zal mij vervolgens slaan omdat ik niet goed heb opgelet!, daarna patrick en mark!, dat mag niet, laat dat mens maar in Las Vegas zitten, hoop dat ze daar verrot!" schreeuwde Melanie boos. "je moeder zal hier niet van weten, Ik zal de moeder van Sam op de hoogte brengen"zei hij.
Het werd donker, sam, die vroeger op scouting zat kreeg al snel de haardvuur aan en het werd warmer in de kamer. "dit lijkt toch nog een beetje op een Slaapfeestje he Mel?" lachte joost. Melanie moest lachen om joost en keek naar Nathaniel. Nathaniel tuurde aandachtig in de achtertuin. "wat is er nathaniel?"vroeg ze.
"Ik kijk of er niet weer mensen rondlopen, ik dacht iets te zien, zal wel vogel zijn geweest ofzow"zei hij. hij zette een klein lampje op de tafel aan zodat er wat licht scheen.
"zo,weten ze dat er mensen zijn"lachte hij.
"als ze in de voortuin kijken staan er twee politie auto's denk dat het zo wel duidelijk is" lachte Sam.
Een bordspel monopoly werd op de tafel gelegd en alsnel werd er door iedereen gespeeld.
"HAH, dat word weer €400,- dokken voor een overnachting in mijn 4 hotels!" schaterde Melanie tegen Maarten.
"verdorie!"riep hij. "nee, weer de gevangenis in" jammerde Sam. Joost glipte een kaart onder haar arm.
Sam keek erna, een vrij kaart dacht ze. "bedankt gekkie"fluisterde ze, Joost werd verlegen.
Het spel eindigde nog langer niet en ging al bijna 3 uur door toen er ineens een blauw/rode lamp voor het raam verscheen.
" Jaa daar is Jeroen!, snel een kopje thee maken, iedereen nog een kopje?"vroeg sam.
Iedereen juichte en zeiden natuurlijk allemaal ja!, (wie zou geen service willen).
Nathaniel liep naar de deur en kwam even later gevolgd door jeroen weer binnen. "Hoi jeroentje!"riep iedereen en hij kwam glimlachtend op de bank zitten.



Wat gaat er nu gebeuren ?
Hoe zit het met tara en mark? Zullen de vrienden herenigd worden?
En de ouders, wat vinden die er van ?

Tsjaa.. Stay tuned king study
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dumbledoreforum.actieforum.com
 
Boek hoofdstuk 3.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Boek hoofdstuk 1.
» Boek hoofdstuk 2
» Boek hoofdstuk 4
» Hoofdstuk 5 boekenreeks.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dumbledore Forum! :: Overig :: Sinistra's boekenreeks-
Ga naar: