Dumbledore Forum!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dumbledore Forum!

Welkom op ons forum!
 
IndexWelkom op de inLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 
Rechercher Geavanceerd zoeken
Laatste onderwerpen
» Problemen rondom Dumbledore
Regels voor ministerie leden op het forum. Icon_minitimema maa 02, 2009 9:16 am van Professor Hooch

» Aanstelling nieuwe Plaats-vervangend Schoolhoofd
Regels voor ministerie leden op het forum. Icon_minitimezo maa 01, 2009 3:45 pm van Professor Hooch

» Vertrek Doré Dix
Regels voor ministerie leden op het forum. Icon_minitimezo maa 01, 2009 10:43 am van Professor Babbling

» Filmpje deel 4 met Dolleman en Anderling
Regels voor ministerie leden op het forum. Icon_minitimeza feb 28, 2009 11:33 pm van Professor Anderling

» Verdwijning
Regels voor ministerie leden op het forum. Icon_minitimeza feb 28, 2009 5:22 pm van Professor Perkamentus

» Selectie aanvoerder zwerkbalteam griffoendor.
Regels voor ministerie leden op het forum. Icon_minitimedo feb 26, 2009 11:41 pm van Professor Anderling

» Speciale Rollen lijst versie 0.1 <-- Voorlopig
Regels voor ministerie leden op het forum. Icon_minitimedo feb 26, 2009 7:30 pm van Professor Sinistra

» korte uitleg Zwerkbal **extra**
Regels voor ministerie leden op het forum. Icon_minitimedo feb 26, 2009 2:26 pm van Professor Hooch

» Hoofdstuk 5 boekenreeks.
Regels voor ministerie leden op het forum. Icon_minitimedo feb 26, 2009 2:59 am van Professor Sinistra

Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op di apr 30, 2024 12:35 am.
Forum
Affiliates
gratis forum

 

 Regels voor ministerie leden op het forum.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Professor Sinistra
Website Master+ leraar astronomie
Website Master+ leraar astronomie
Professor Sinistra


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 32
[ex]-afdeling : Regels voor ministerie leden op het forum. 27160275
Registration date : 03-02-09

Regels voor ministerie leden op het forum. Empty
BerichtOnderwerp: Regels voor ministerie leden op het forum.   Regels voor ministerie leden op het forum. Icon_minitimevr feb 06, 2009 3:54 pm

Voor de leden van het ministerie.

Op het forum gelden andere regels dan in habbo. deze staan hieronder vermeld:


1. Uw rank in habbo is niet uw rank op het forum (deze moet je aanvragen bij mij voor je jezelf ook maar mag aanstellen als forum-ministerie lid).

2. uw rank op het forum telt wel als in habbo, je hebt toezicht en "leiding"mensen horen wel naar je te luisteren. BAN/WAARSCHUWINGS RECHTEN HEB JE NIET!.

3. Je mag ten alle tijden mensen aanspreken op hun foute, aanvallende berichten.

4. Minpunten mag u ook geven. (geef hier wel een geldige reden voor).

5. Leidinggevende zijn in het forum kan niet, wel in habbo (zover ik weet).

6. Zodra er op forum een chaos onstaat bent u in het bezit van de "nood rechten". Hierbij geeft u de personen die in "de situatie meedoen" minpunten en een eventuele WAARSCHUWINg, dit mag wel.

7. Met problemen graag melden bij professor perkamentus, mocht het inhoud hebben op het forum graag mij op de hoogte brengen.


Leef deze regels na.

Getekend,

Professor aurora Sinistra
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dumbledoreforum.actieforum.com
 
Regels voor ministerie leden op het forum.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regels voor leraren [tijdelijk hier geplaatst]
» Dumbledore Forum regels
» Belangrijk voor iedereen! lezen voor het maken van een account!
» De officiele klachtencommissie regels!
» Regels in mijn les.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dumbledore Forum! :: Algemeen :: Ministerie van toverkunsten-
Ga naar: